Thursday, June 12, 2008

Série dobrých vtipů

  • Při přípravě prezentací z fyziky nesmíme používat internet, pouze odbornou literaturu. Na dobrou známku z tohoto předmětu jsem tím pádem rezignovala.
  • Na vodu nás jede lichý počet a já pořád nemám kormidelníka.
  • Včera byla kontrola uniforem a dneska odevzdávání učebnic.
  • Poslední letošní hodinu němčiny jsme strávili nad otevřenými učebnicemi, zatímco ostatní skupiny vařily nebo sledovaly filmy.
  • Ale zato jsem na poslední španělštině viděla Persepolis - víc než vřele doporučuju!
  • Po roce studia španělštiny jsme se tematicky protli s mým šestiletým studiem němčiny...
  • Já, největší patlal široko daleko, budu mít 100% z výtvarky.
  • Už mám jen tři možnosti odvézt si domů všechno, co se tu nashromáždilo.
  • V důsledku toho jsem objevila, že mám své plavecké brýle už cca půl roku na dně zdejší skříně, takže jsem je mohla bez problému nosit do bazénu a neničit si oči, stačilo o tom vědět.

A to mě ještě čekají dva týdny v podobném duchu.

No comments: