Monday, June 9, 2008

FCE Eve

Na co se jen vymluvit?
Konce školního roku obvykle bývají mnohem hektičtější, takže v tom ten problém není. A stejně mám pocit, že mi čas utíkál aniž bych stihla něco pořádného udělat. O víkendu jsme v Přelouči dovymysleli další kus tábora a i ten zbytek se nějak zvládne a poddá, testy už pravděpodobně psát nebudeme (stejně jsem teď děsným způsobem zlenivěla), hodně čtu a flákám se. A stejně jsem si za celý školní rok nestihla (ehm...) nastudovat strukturu zkoušky, kterou za mě zítra někdo zaplatí. V předvečer testu jsem studovala u filmu a čokolády, přece si potřebuju odpočinout...(ale aspoň chvíli jsem to sledovala jen anglicky, pak jsem si přidala anglické titulky, protože skřetům prostě rozumět není...). Příští týden je školní voda (sháním kormidelníka!), potom Kapka, poslední týden bude ve znamení úklidu a odevzdávání uniformy. A potom volno...


Přikládám ochutnávku našich víkendových přežleptů, přece jen se nic nevymýšlí úplně snadno, zvláště ve tři hodiny ráno...a až se budete nudit, koukněte na http://www.feministky.com/ (pouze v případě, že máte dostatečně odolnou bránici).

Přežlepty samotné jsou zde:

Meruňková barva je přece mnohem světlejší než meruňky! (Pinďa)


Bude tu tma, bude tu foukat vítr… (Pinďa v klubovně)


Óóóóó! (Piko a posléze i všichni ostatní)


Pinďa: Piko má děsně blbou paměť…
Piko: Cože?
Pinďa: Sám si to říkal…
Piko: Cože? Tak to si nepamatuju…


Piko:Policisté jsou fakt…Ivo: …sexy.


Legolas je jediná role Orlanda, kde ho fajt žeru. (Piko)


No taky když tu celej den sedíš nad tim větrákem… (Pinďa)


Klarrrka je o dost divnější než lžička. Ale zas ne tolik jako vidlička. (Ivo)


Když budou v metru dělat ty sgraffiti… (Gymi)


Já jdu rovně, to jenom ta země se vlní… (klarrrka)


Našel jsem zajímavej článek o Karlu Gottovi. Ale není tu žádnej text… (Ivo)


Až tam přijdem, tak tam bude spousta světel, pódium a na něm naolejovanej dělník… (Ivo)

No comments: