Monday, November 19, 2007

Kterou Židli si vybereš Ty?

Před nějakou dobou jsem slíbila, že sem přidám něco o sebepoznávacím víkendu jménem Židle 2007. Takže se pokusím splnit, co jsem slíbila, ale kdo nezažil, nepochopí (ale tak je to ostatně vždycky a se vším). Celý ten listopadový víkend "v jiném světě" se nesl v duchu hledání vlastního já, té Židle, na kterou umístíme svůj život. Z různých koutů republiky se nás sjelo 21, abychom na to tápání a pátrání nebyli sami a celou dobu se o nás perfektně starala spousta organizátorů.

Pilířem víkendu byl Labyrint Života, jakýsi "život nanečisto" ve velmi koncentrované a realistické podobě, který jsem později shrnula slovy: velmi silný zážitek, nápor na psychiku a spousta látky k přemýšlení. A to přemýšlení o netradičních věcech se mě stále drží, dohromady s hromadou vzpomínání, stýskání i nové energie a myšlenek na jakoukoli formu srazu...

Každopádně jsem ve svém zmateném bloudění zase o něco jistější a o pár krůčků dál. O své Židli můžu každopádně říct, že sice nemá ani malinko konkrétní tvar, ale stejně si na ni snad za nějaký čas budu moct sednout...



1 comment:

Anonymous said...

Jsem moc ráda, že o tom všem přemýšlíš...:-)