Friday, October 19, 2007

Just can't believe it...

Nechápu to. Ani trochu tomu nerozumím. Na konci srpna jsme se domluvili, že vymyslíme úplně skvělou výpravu, která nastartuje lepší část činnosti našeho kmene. Takže jsme všechno vymysleli, nachystali a dnes odpoledne měli odjet. Kvůli tomu jsme s klarrrkou odjely ze školy o den dřív, ona pak podnikla hodinový nákup a na zádech ho odnesla domů a já jela do knihovny půjčit knížku, která byla nutně potřeba a nikdo jiný neměl čas ji sehnat. Pak jsem si zabalila batoh. A pak zazvonil mobil s oznámením, že není dost lidí na to, aby mělo cenu někam jezdit (6 organizátorů a 2 účastníci) a že se celá akce ruší (tedy možná přesouvá na podzimky).

Takže teď máme plnou ledničku jídla, které se prý poveze na podzimky, v pokoji stojí zabalený batoh, který jsem líná vybalit a ještě jsem se pohádala snad s celým světem.


Kdysi jsme doma měli boxovací pytel. Ale byl moc tvrdý a omlacoval za sebou zeď, takže jsme ho sundali. A už dlouho jsem neměla takovou chuť jít do něj tlouct jako právě teď. Je to úplně absurdní - náš kmen má 16 aktivních členů, ale výprava se ruší...
'cause you had a bad day...

2 comments:

Anonymous said...

možná sem cinik ale prostě si to nemůžu odpustit. Shit happends. Možná příště...

---Keep flyin'

Anonymous said...

Vždyť vás bylo osum! A nějak moc organizátorů :-O, ale pořád je to půlka všech a super počet někam jet i bez toho připravenýho programu. To bych radši vyrazil sám, než si potupně vybalovat batoh... Vejrám jako blázen. Udivený Ferda