Monday, November 24, 2008

Zasněženo

Sraz, na kterém v domluvenou dobu nikdo nebyl (a stejně všichni dorazili). Čtyři "vedoucí", pět dětí (věkový průměr cca 8let). Cesta vlakem a pinkání do balónku. Sněžení. 5 km chůze.
"Koukej Markys, kravátka!". Kamenný most. Koulovačka. "Už tam budem?" Konečně chata. Kamna, která se pomalu rozehřívala. Venkovní program. Cítíte ruce? Brambory na loupačku z jednoho talíře. Skvělé vojenské kabáty z roku x. Vajíčko v košíku a na padáku. Genderová studie. Komixy a scénky. Kombinovaná večeře. Další scénky. Tramvaj. Chrasťa-destruktér. Čaj a čaj. Dvouhlavá saň v nafukovacím kruhu. Námořník Pepík a opička Rrra. portrétování. Smích. Záchranný pokec a zasloužený spánek. Nekonečný úklid, cesta napřed. "Já už nemůžu." "Stejně nás nedoženou." Čekání a Ať žijí duchové. "Pomůžeš mi rozepnout batoh?" Koulovačka, sněhulák, tiskání andělíčků. "Už jede - odsněžte se navzájem...jo to není on, tak se zase klidně zasněžte." Cesta nacpaným autobusem, chytání dětí v zatáčkách. "Markys, já bliju..." "Mě je taky špatně..." Zvedání nohou pro štěstí. Pláč kvůli špatnému lístku a dlouhé nosy do vedlejšího vagonu metra.
Mávání. Bílý límec a omluvenka z tělocviku.
A na snídani Ondra (úplně vysmátej): "Já vám musím něco říct!..Normálně včera jdu do metra a vidím takový malý dítě s obrovským batohem. Říkám si, že je fakt borec...za ním další a ještě jedno, a další dvě. A ZA NIMA MARKÉTA!!!!!" (dlouhá odmlka kvůli záchvatu smíchu)

No comments: