Saturday, July 26, 2008

Dočasné probuzení

Asi tři dny jsem jen tak lelkovala, tak teď už sem vážně napíšu.
Po třech týdnech tábora Na konci světa jsem ještě strávila tři dny u babičky a zítra odjíždíme do Rakouska, takže budu zase mimo dosah civilizace.
V souvislosti s cestou z tábora, kterou popisovala k. se musím zmínit o cestě na tábor, která byla vtipná neméně. Jelo nás dohromady pět, hned v sobotu děsně brzo ráno (asi v sedm nebo tak nějak). 5:47 už jsem seděla u snídaně a potom jsme se skoro všechny zdárně sešly v metru. Dohromady jsme ve čtyřech lidech měli naspáno tak patnáct hodin a bylo to na nás dost poznat. Hystericky jsme se smály, chytaly padající batohy a nejlepší hlášku pronesla P.: "Já mám asi hlad, ale nevím to jistě..."
A to nás čekalo stavění, zdaleka nejnáročnější část tábora, při které je sice největší sranda, ale zároveň je to spousta práce. Ještě cestou se Terka pochlubila skvělým obalem od lízátka, byl žlutý a měl na sobě jejího oblíbence, Krtečka. Celkem úspěšně se mi povedlo sehrát, že jsem ho vyhodila do nejbližší popelnice (místo toho jsem ho prostě strčila do kapsy) a Terka byla chvíli fakt naštvaná :o). (Někomu k radosti stačí vážně málo, vlášť když je šíleně unavený.)
Na Florenci jsme hlasitým pořváváním a máváním odchytily ještě Hedviku a mohlo se jet, ale vydrželo nám to jenom do Varů. Potom nám paní za okýnkem řekla, že Idosem nalezený spoj jel o 45 minut dřív a na další že máme počkat do půl jedné. Takže jsme zazevlily na nádraží a do zblbnutí hrály Kontakt a hry podobné úrovně.
Cestou do Božího Daru všechny usnuly a nechaly mě hlídat zastávku, což byl docela adrenalin, protože nemám žádnou pamět na místa a musela jsem mít celou dobu oči na šťopkách, ale vystoupily jsem nakonec včas. Po zhruba dvanácti kilometrech nás čekalo již zmiňované stavění a o den později přijel zbytek účastníků a začal pořádný tábor. O nějakých střípcích se třeba ještě časem zmíním...

3 comments:

Anonymous said...

I will not concur on it. I think polite post. Expressly the title-deed attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Good fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

Anonymous said...

Well I to but I contemplate the post should prepare more info then it has.