Thursday, May 22, 2008

To nám ten tejden pěkně utíká..

A nejen tenhle, ale i ten předchozí. Víkend byl nepřekonatelně povedený, až po okraj naplněný zábavou a žádnými povinnostmi. V pátek se nás překvapivě hodně (konkrétně šest, to už je výkon) sešlo na bowlingu a nevadí, že se zrovna moc nedařilo. V sobotu jsem předstírala totálně odřené koleno na závodě pro světlušky a vlčata. (Ještě před závodem, když jsem seděla s namaskovaným kolenem a četla, ptaly se mě 2 slečny, jestli nepotřebuju pomoc. Asi je docela mátlo, že mám nohu krvavou a plnou štěrku a v pohodě si tam posedávám :o). )
Po závodě jsme uklidily a cestou na táborovou schůzku v autě zpívaly a jedly zmrzlinu. Půl hodiny po příchodu domů jsem usnula. V neděli jsem se učila na test, který se stejně posunul, viděla výstavu Pražské kavárny, byla s taťkou na kafi a pak se přidala k roverům (v životě jsem nikoho neviděla hrát domino s takovým zaujetím).
Od úterý až do dalšího úterý (naštěstí ale ne úplně nepřetržitě) se tu pohybují školní inspektoři a všichni jsou snaživí a nervózní. V úterý jsem podruhé viděla fotografie Gregoryho Crewdsona a taky Bruselský sen - Expo '58. Měla jsem spoustu času číst. Zvládla jsem se neutopit při kraulu. Po pohodovém zítřku mě čeká další příjemný víkend, je totiž Bambiriáda.
A po víkendu prý bude zase teplo.

No comments: