Friday, March 7, 2008

A v neděli zase z Opatova...

Nějak dlouho jsem sem nic nenapsala. Paradoxně proto, že jsem měla jarní prázdniny a tudíž spoustu volného času, který jsem skoro celý proflákala. V neděli zase jedu do školy...v pátek domů...v neděli do školy...domů...do školy...domů a zase do školy. Nějak mě občas ten stereotyp zmáhá. Ano, tuhle školu jsem si vybrala, nikdo mě nenutil a já (skoro) věděla, do čeho jdu. Ale ty nedělní odjezdy mě prostě ničí. Protože takhle nalinkovaný život mám na dalších 2,5 roku, což mě docela děsí. Právě jsem se týden flákala a teď zase zapadnu do vyjetých kolejí a pošinu si to dál, dokud nebudu totálně vyšinutá...
No, uvidíme (stejně nikdo neví, co bude pak)...

3 comments:

Jolana said...

No vidíš, to já jsem se na ty nedělní odjezdy úplně vykašlala a jak si žiju!

...

Unknown said...

jo a mozna sis nevsimla, ale pristi tejden mame velikonocni prazdniny...

Hřibka said...

Podej si ruku s Ledňáčkem, víš, co má jako slogan na Skypu?