Tuesday, December 4, 2007

Pomalé a nenápadné vymykání z rukou...

Znáte ten pocit, kdy víte, že máte skoro nesplnitelné množství práce (takže byste rozhodně měli začít něco dělat) a zároveň se vám vůbec do ničeho nechce, takže ve výsledku si raději uděláte volno, ale zároveň si to vyčítáte?
Asi jsem se poslední dobou dostala do časové spirály skluzu a nestíhání. Vánoce jsou málem za dveřmi a já nemám jediný nápad na dárky, v ledničce čeká těsto na perníčky, adventní věnec jsem kupovala v sobotu těsně před zavírací dobou...
Do toho samozřejmě ještě škola, která si na žádné svátky míru a pohody nehraje, takže nás čeká zkouška z angličtiny, projekt a test z češtiny, test ze zeměpisu a němčiny, úkoly z chemie, španělštiny a ZSV, k tomu jako bonus prezentace na biologii - a to není ani čtvrtletí, prostě nás unavují jen tak.
A pak taky flákám své "volnočasové povinnosti" - vím, že blog je je od toho, aby byl aktuální, ale pořád se mi ten přívlastek nějak nedaří dodržet. Jako volné pokračování úkolu z angličtiny si píšu s jedním Američanem, ale intervaly mezi maily jsem schopná natáhnout klidně na týden až deset dní...a ještě stíhám registrovat, že poslední dobou moc nečtu ani nepíšu...
Snad se to celé přes Vánoce ustálí, jinak se asi vážně časem zblázním.

1 comment:

Anonymous said...

Good words.