Na začátku roku jsme si vybrali z určených okruhů předměty, které chceme dál studovat. Zajásala jsem, zbavila se chemie, fyziky a zeměpisu a těšila se na dějepis, civics a biologii. Biologie nezklamala: náročné, ale zajímavé (a technické v té nejmenší možné míře). Dějepis rozdělený na dvě části: polovina anglická (případná příprava na A-levely), ta druhá česká (příprava ke státní maturitě). Dva různí profesoři, dvě historická období. Civics z jedné poloviny přešlo do češtiny (což je škoda, ale alespoň nás maturita nepřekvapí), z druhé jsme měli slíbenou sociologii v angličtině.
Vybraný profesor ale Civics vůbec neučí, svůj příděl hodin věnoval ekonomii, která se nám "bude hodit". Ok, beru, alespoň je to anglicky a určité povědomí není k zahození. Vyučování se rozjelo, začali jsme pracovat.
Dva týdny po zadání půlročního projektu (Stock Market Tracking) jsme přišli do třídy a místo Historika-Ekonoma potkali Myslitele. Vysvětlil nám, že pan Historik-Ekonom je také Sportovec a že nemůže svůj tým trénovat jindy než v čase našich hodin. Abychom nesmutnili, dostaneme místo něj pana Cizojazyčného.
Pokyny, které zanechal Sportovec, výrazně měnily zadání projektu, který už měl být rozpracovaný. Myslitel nás naštěstí ujistil, že můžeme zachovat původní podmínky místo kompletního přepracovaní. A abychom se nenudili, zanechal nám na rozloučenou domácí úkol.
No comments:
Post a Comment